Pengguna Luar JANM SOAL SELIDIK KEBERKESANAN PENGGUNAAN SISTEM 1GFMAS DAN KEPERLUAN LATIHAN REFRESHER
Pengguna JANM SOAL SELIDIK KEBERKESANAN PENGGUNAAN SISTEM 1GFMAS DAN KEPERLUAN LATIHAN REFRESHER
PENGUMUMAN!
Untuk makluman semua pengguna 1GFMAS, pihak TEKNIKAL 1GFMAS sedang dalam USAHA MEMASTIKAN PENGGUNAAN SISTEM 1GFMAS ADALAH DI TAHAP OPTIMUM. Jabatan Akauntan Negara Malaysia sentiasa mengambil PERHATIAN SERIUS dalam memberikan perkhidmatan terbaik kepada semua pihak berkaitan. Segala kesulitan yang dihadapi amatlah dikesali.
HELPDESK SISTEM 1GFMASHOTLINE: 1 300 8888 42EMEL: 1gfmas.support@theiagroup.com
HELPDESK PERAKAUNAN AKRUANTELEFON: 03-8882 1018EMEL: helpdesk.akruan@anm.gov.my
Emel Blast Bil 23/2018 - Proses Pembayaran Secara EFT Transaksi Bayaran ke Bank Utama. Sila klik di sini.
Emel Blast Bil 22/2018 - Pendaftaran Pembekal Melalui eVendor. Sila klik di sini.
Emel Blast Bil 1 hingga Bil 21 Tahun 2018 telah dimuat naik. Sila klik di sini.
Manual Prosedur Kerja (MPK) Penutupan Akaun Bulanan telah dimuatnaik. Sila klik di sini.
Senarai Support Team ID Pejabat Perakaunan bagi Log Insiden di Sistem 1GFMAS Service Desk telah dimuatnaik. Sila klik di sini.